piątek, 24 marca 2023

Udział w kursie ICT Tools for a Creative and Collaborative Classroom

 W dniach 06-11 marca brałam udział w kursie  "ICT Tools for a Creative and  Collaborative Classroom" (Narzędzia technologiczne dla kreatywnej i współpracującej klasy)  na  Teneryfie. Podczas kursu bliżej zapoznałam się z grami i aplikacjami do tworzenia quizów, takich jak Bamboozle, Quizzlet, Blooket.  Pracowałam zgodnie z taksonomią Blooma i metodami 5E na platformie edukacyjnej Nearpod, aby stworzyć dobry plan zajęć. Poznałam również narzędzia do prezentacji takie jak Mentimetr i Flipgrid oraz pracowałam nad narzędziem do współpracy, takim jak Padlet. Podczas sesji szkoleniowych tworzyłam dokumenty i treści wizualne przy użyciu wielu narzędzi ICT . Ponadto rozwinęłam umiejętności burzy mózgów, planowania i realizacji projektów. Brałam udział w eksperymentalnej podróży z wykorzystaniem platformy internetowej Goosechase. Czas spędzony na przepięknej wyspie minął szybko i owocnie.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świętujmy razem Twinning Day

Twinning Dey klasa 2b świętowała z całą społecznością szkolną oraz partnerami z Międzynarodowego Projektu eTwinning „ Children Of The Dig...